- jaha ja..

avslagen känner jag mig nu. är bara så mycket nu så jag inte riktigt vet vart jag ska börja. men visst, är väl bara att börja i ena änden och hoppas att man slutar i den andra så småningom, och det helst innan det är tentadags.
måste försöka hitta den där självdisciplinen som på något sätt tappades bort under sommaren. jag måste bli mer effektiv, problemet är bara att jag inte alls vet hur. dock är det väl bara att bestämma sig och bita tag i allt.
tredje veckan i skolan nu, och jag känner redan att jag skulle behöva en veckas ledighet. samtidigt är det skönt att veta att det bara är den här terminen kvar på högskolan innan det blir dags att ge sig ut i arbetslivet och leva på riktigt. dock kommer ju då den där lilla detaljen till, som måste finnas med ifall man ska jobba... - själva jobbet. men jag måste erkänna att det är lite spännande att ännu inte riktigt veta vart jag kommer att hamna. blir det en fortsatt "karriär" inom det jag läser nu, eller kommer jag stanna kvar inom samma företag jag jobbar på nu..? jaa, man kan undra och fundera tills det ryker ur öronen på en..

nu ska jag börja i högen med grejs här..

ha en bra kväll.

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback