- den som väntar på nåt gott..

...väntade rätt så länge. men ikväll har jag varit på mys med två arbetskamrater, vi har ätit toast och druckit te - ack så underskattat. och jag har precis insett att det ju är såna här kvällar som man behöver fler av. just det här att kunna släppa allt man har på jobbet/i skolan och bara få vara. nej, jag får nog lära mig att prioritera. dock är det svårt när man har hejdundrande mycket saker att göra i skolan. hujedamej..

men i vilket fall som helst kan jag sammanfattningsvis säga att jag är nöjd med tillvaron. jag är nöjd med mitt liv. jag är lycklig och frisk - vad mer kan jag begära - egentligen?

sweet dreams,

over and out*




     
 


Kommentarer
Postat av: OttO

vilket pusskalas =)

Postat av: vickan

hurra hurra för min pärla! KÄRLEK!

2008-09-11 @ 11:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback