- hon åkte ut!

jag fick som jag ville till slut, hon i idol som redan är "etablerad" artist, åkte ut idag. tycker inte det var mer än rätt att hon fick lämna programmet och ge plats åt nya förmågor istället. jag är nöjd.

skoldagen har gått rätt så fort idag, kan dock inte förklara varför..om man tänker på att jag varit där från 10 till 17 borde den väl egentligen bara ha känts lång.. men icke då. =)
har inte hänt så mycket, vi var ombord på skolfartyget och mätte avgaserna från brännaren, vilket var intressant - men lite segt. efter skolan samlades nästan hela klassen på en liten after work. det var trevligt, och rätt skönt med buffén där så slapp jag laga middag ikväll.

ser fram emot tjejkväll med brudarna i klassen imorrn, blir hipphipp till förfesten, sen ut och göra stan osäker såklart. tur vi börjar skolan så sent som 13 på torsdag, kan bli galet =)

nu ska jag snart bädda ner mig här, läsa lite bok, vänta på ett telefonsamtal, och sen är det dags att sova.

natti natti,

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback