- termodynamik utan energi

en konstig formulering som rubrik kanske, men det är faktiskt sant. sitter i skolan och kämpar med termodynamiken, vilket gör mig helt matt, energin är som bortblåst. igår var jag i skolan sammanlagt 11 timmar, och idag blir det väl nästan precis samma visa igen. jag måste ju, har egentligen inget val. på så sätt är jag väl lite depp..men annars är det bra - fått reda på att jag klarat en tenta till. bara en till kvar, det skulle vara för bra för att vara sant ifall jag klarade den med.

om 24 timmar är jag nästan i nyköping, blir en snabbvisit eftersom jag åker tillbaka hem på söndag igen redan. men det ska ändå bli skönt att träffa alla och bara få mysa lite. kommer inte ägna mig åt nåt pluggande i helgen iaf, det är en sak som är säker. =)

nej, nu ska jag återgå till det jag måste göra, så jag kommer härifrån nån gång..

over and out*

Kommentarer
Postat av: hannah

kämpa på LInda! heja,heja!

2008-09-18 @ 19:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback