- båda benen på ett ställe

tröttheten har bitit sig fast i mig, och det kommer nog ta några nätters sömn för att komma i fas igen. däremot känner jag mig mer harmonisk än jag gjort på väldigt länge. nu är jag ju här, på riktigt. nu är lägenheten ett kapitel jag redan har passerat, och nya kapitel väntar. en lite konstig känsla infinner sig när man tänker på att det är så lätt att bara packa ihop en del av sitt liv i några kartonger, dock inte lika lätt att packa upp det.
flytten gick iallafall bra. många mil körda och mycket kraft borta. men det tar vi igen.
snart är det påsk och då ska vi dricka och äta gott, gå långa promenader i skogen och bara andas hav. det blir en fin påsk.

hoppas alla haft en bra helg och får en fortsatt bra dag.

hej*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback