- hemkommen efter en vild klassresa

jag har ju på något sätt försökt att ge sken av att ha någon slags blogglängtan..men där har jag nog gett falska förhoppningar (?). jag är inte alls så sugen som förut på att blogga. men jag vill ju ändå förstås. annars skulle jag sluta helt.

som jag tidigare skrivit har jag börjat skolan igen, i måndags närmare bestämt. vi har inte gjort så himla mycket om dagarna, utan det har varit information och "lära-känna-varandra-övningar" mest. trots det här har jag varit supertrött om kvällarna när jag kommit hem. men det är väl ovanan.
igår åkte vi på klassresa till en ö där Göteborgs Döva Förening har sitt sommarhem. vi hade toppenväder, badade och satt ute i solen och njöt. lagade och åt god mat, lekte lekar och pratade en massa - både talspråk och teckenspråk.

har lärt mig en hel del tecken nu, men det är mååånga kvar. =)
nu är det helg, och det ska bli himla skönt tycker jag! dock har regnet kommit tillbaka i stan, så det blir nog bara inneaktiviteter egentligen. men men.

hopppas ni haft en bra vecka, och en bra fortsättning på dagen!


Kommentarer
Postat av: Lina

låter som du haft det härligt på din resa. Har nog inte riktigt förstått vad det e du pluggar?? Allt bra annars? Med mig e d bara bra, trött efter att ha haft planeringsdagar med jobbet men nu e d helg :) Ha d super!kramar

Postat av: Tina

Kul med skola igen! Jag hoppas att få börja förberedande sjöingengör om en månad. Trött på skärgårdsbåtarna nu:P

Vad har du börjat läsa för något? Ska du bli teckentolk eller?:)

2009-08-22 @ 22:44:52
URL: http://tequinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback