- kan det inte regna nu?

jag vill inte att det ska vara sol ute. jag har ångrat mig. jag vill att det ska regna istället.
hade jag inte haft handen i gips hade jag gärna glatt mig åt dagens solsken. men det gör jag inte. nu vill jag klippa bort gipset och ha sommarlov med solsken.
idag ska jag se på film. blir "twilight" igen. vampyrerna kan inte vara ute i solsken...inte jag heller. nice.
men nej, det blir inte alltför varmt med gipset, men jag får en vit hand under, och det känns inte speciellt lockande. jag vill inte ha en vit hand.

nu ska jag hämta ballerinakakorna, har ett och halvt paket hemma, och det ska väl räcka idag? tveksamt, men det får lösa sig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej vännen! Hur går det med armen och allt? Hoppas du blir bättre snart! Kram

Postat av: emma

Lilla gumman, hur har du det med armen i gipset? pussen

2009-08-14 @ 20:06:32
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback