- back on track

nu är jag tillbaka i vardagen, och likaså här, i den här bloggen. den andra får snällt vänta tills jag är ute och sjörövar igen, när nu det händer. den som lever får se.

att vara tillbaka i vardagen känns lite konstigt. hade efter 6½ vecka ombord vant mig vid hur vardagarna såg ut där, och på nåt sätt också vant mig vid tanken att bli bortskämd med lagad mat och ingen disk. nu helt plötsligt får man göra frukosten själv, och likaså lunch och middag.. eller nåja, så mycket matlagning har det inte blivit riktigt än eftersom jag farit runt som en studsboll sen jag kom iland. så jag klagar inte så mycket..än..

det som gäller nu är att fixa de tentor jag har kvar, och hitta ett jobb.. piece of cake ju! hrmf...

hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Välkommen hem!Hoppas du haft det bra sen du entrade land. Får höras snart!kram

Postat av: anna

Kul å ha dej hemma. Kári och jag hoppas du kommer å hälsar på någon dag. Hoppas allt är bra med dej å att vi ses snart. =)

2009-02-13 @ 22:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback