- fortfarande arbetslös

ni som känner mig vet att jag gillar att klaga ibland. och för er som inte känner mig, kan jag berätta att jag gillar att klaga ibland. idag klagar jag. jag har tråkigt. förstår inte hur de som är arbetslösa länge, klarar sig! för det första, hur kul är det att gå hemma? och promenader jovisst, men inte när det är kallt och grått ute! man skulle kunna gå i affärer, men då blir man mest sugen att handla - och just det där med pengar är något som brister när man är arbetslös.
så just nu försöker jag njuta av livet. jag har ju böcker jag kan läsa, filmer att se, garn jag kan virka nåt av, och en mössa att sticka klart. så visst kan jag sysselsätta mig. men jag har för bövelen ingen ro i kroppen!!! herrejesus vad rastlös jag är! 

så ni ser, nu klagar jag. men trots det har jag det väldigt bra. det finns ju dom som har det värre =)

hoppas ni andra har en mer händelserik dag än mig. 

Kommentarer
Postat av: Vickan

och min dag har varit fulltös medvetslös... du får komma och hjälpa till på mitt jobb! kan tyvärr dock inte ge nån betalning, men kanske rastlösheten skulle försvinna!

2009-02-25 @ 18:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback