- packa pappas kappsäck

jag lider av något. jag har någon slags åkomma som gör mig passiv när det kommer till packning. nu ska jag ju vara borta några dagar, och på partyn dessutom - vilket betyder att jag måste bestämma mig för partykläder redan nu. men jag menar HALLÅ! vem bestämmer det en vecka innan?! nu måste jag, så är det bara. förstår inte varför det ska vara så himla svårt, och finns det något botemedel mot beslutsångest? nej, i såna här lägen behöver jag någon som kan hjälpa mig att bestämma, för jag har verkligen stora problem. åh typiskt! aja, har några timmar till på mig. frågan är bara hur mågna gånger jag hinner ändra mig. ska bli skönt sen när jag slipper packa varannan helg..

annars ser det ut som kaoset själv här hemma. paniken infann sig någon gång igår eftermiddag när jag insåg att jag ska ha visning på lägenheten om en månad. eller - knappt en månad. har svårt att tro att någon vill köpa mitt råtthål. fy fabian, nu blev jag stressad helt plötsligt. ett jobb - tack! en bostad - tack!

nej nu jäklar måste det hända nåt! steg ett i packningen består av att ta fram en lämplig väska och begränsa sig efter det. då har man kommit nånstans iaf. men.. vad ska jag ha för väska då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback