- jag tror inte att sommaren är en bra bloggperiod för min del

hej hej hallå bloggen.

jag har inte skrivit på jättelänge känns det som, vilket stämmer. har haft så himla mycket att göra sen jag slutade jobbet i onsdags. vi flyttade, vi fick besök, vi har städat gamla lägenheten, och vi har försökt haft ett litet liv vid sidan om. idag är det måndag, och imorrn går jag på och jobbar igen. sen är jag hemma igen om en vecka. jösses, den här sommaren går så himla fort, och mycket är det nog för att jag har det jobbschemat jag har.

idag innehåller dagens planering uppackning, uppackning och uppackning. har livet i ett gäng lådor, och det är dags att ta tag i det. vore skönt att bli klar med det mesta innan det är dags för jobbet igen.

just det, har fyllt år också. fick en spikmatta, en tunika och ett par muggar. finfina presenter!!

hoppas ni får en fin dag, ni som fortfarande är kvar och läser bloggen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback