- man kan inte påstå att det är speciellt lätt att skriva med en gipsad hand..

ni vet den här karusellen om min hand? jag stukade den ju för evigheter sen, och fått ont, och varit hos läkaren och så.. var där för en vecka sen igen, och då fick jag den gipsad!! milda matilda vilken tur det är att det inte är någon sommarvärme ute längre. jag gillar inte gips. första gången jag har det, och förhoppningsvis den sista. så nu är jag sjukskriven, och igår kom jag hem från sommarstugan där jag befunnit mig några dagar. det är inte direkt lätt att klara sig själv med bara en hand, det här med hushållssysslor är inget jag har lätt för. imorrn ska jag tillbaka till ortopeden, och då får vi se vad jag får för dom, kanske inte får jobba nåt mer alls på sommarjobbet, kul..!..not!..

idag blir det lugna gatan. det bästa med att vara sjukskriven är ju att man kan läsa. och det gör jag så det står glatta till!
ska fortsätta på tredje boken i "Twilight"-serien - "Ljudet av ditt hjärta". Började läsa den igår, och har halva kvar ungefär =)


ha en fin dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback