- sjukskriven resten av sommaren

igår var jag tillbaks hos ortopeden som tog av gipset och röntgade om handen. fortfarande inget trasigt i handen...vilket är bra jobbat eftersom jag gått med gips i en vecka.. =)
fick tid beställd till MR och handen återigen gipsad. sjukskriven fram till den 18/8, vilket innebär att det inte blir något mer sommarjobb för min del.. så himla trist är det. men men, inget att göra något åt..
det enda som är positivit är att jag får chans att läsa massor av böcker istället! =)

sitter nu och väntar på att åka iväg till centralen och möta upp lillasyster med kompis. de ska vara här fram tills på lördag och hitta på diverse saker. det blir väl universeum, liseberg och stan kan jag tänka mig. tyvärr ska de ju regna imorrn, men lite vatten har ingen dött av.. eller, inte på land iallafall.. det enda som kommer dö av vatten imorrn är mitt gips! (som jag förresten ska få byta ut imorrn eftersom att jag inte kan ha det på MR) himla meck med det här. det är iallafall skönt att jag får komma dit så snart! var lite rädd att det skulle krocka med semestern..

nej, nu måste jag ta tag i mig själv, sitter praktiskt taget i pyjamas fortfarande..(fast jag inte använder pyjamas..)

ha en fin dag så hörs vi nästa gång jag får för mig att skriva nåt*

Kommentarer
Postat av: Hanna

Stackare med gipsad hand! Krya på dig snutt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback