- det var som jag visste - jag är en vekling

fy fabian. jag har feber. jag nyser. jag snörvlar. och framförallt tycker jag väldigt synd om mig själv. skulle som sagt var ha jobbat idag, men nu blir det inget med det. har jag tur blir jag pigg tills på onsdag, så jag kan hoppas på och jobba en resa åtminstone. det är väl egentligen det som är det "värsta" med mitt jobb, att när man väl är ute så är man ute i tre dagar, och då får man verkligen inte bli sjuk. men som jag sa, vi får se hur jag mår på onsdag, skulle vara kul att jobba lite iallafall.

annars gör jag inte många knop idag. dagen får bli som den blir.
ska lägga upp lite bilder här under dagen nån gång, så återkom gärna.

hoppas ni är piggare än vad jag är och att eran dag blir fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback