- host och harkel och halsont och helgavslut

nu är vi tillbaka hemma i göteborg. helgen har varit bra om man bortser från det totalt värdelösa vädret som har gjort oss sällskap. vi somnade till ljudet av vågorna och tystnaden, vi firade student, vi firade födelsedagsbarn, och vi har myst en hel massa. jag vill ha mer såna helger, och jag vill helst ha det precis just nu.

nåt annat jag har just nu är ont i halsen, vilket inte är speciellt vältajmat med tanke på att sommarschemat på jobbet sätter igång imorrn. "hej, jag ska börja jobba idag, men tror ni att det går bra med en stukad hand och ifall jag går omkring och hostar och nyser på matgästerna?".. nehe.. inte det. typiskt! men jag kanske piggnar till över natten, under har ju skett.
men det är uppenbart att jag blir sjuk så fort jag slappnar av efter att ha varit riktigt stressad. jag borde inte ha slappnat av riktigt än. men jag får stå ut fem dagar på jobbet annars. det löser sig alltid.

har fotat lite i helgen och ska försöka bli lite bättre på att lägga upp bilderna här. men det kommer, fast inte idag.
hoppas ni har haft en fin helg och att veckan också blir bra!

Kommentarer
Postat av: ada

sv: japps :)

Postat av: ღ DesignByMilly ღ

åh vad härligt.. här är allt bara fint..

tack så jätte mycket :)

2009-06-14 @ 21:54:10
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback