- ja, det var väl dags igen förstår jag..

efter allmän begäran (!) är det dags att blogga igen. har varit lite dålig i veckan, jag vet. men om sanningen ska fram har jag inte haft någon inspiration till att skriva alls. jag har packat flyttkartonger, solat och läst böcker. det är skönt att vara lite ledig måste jag erkänna. men nu ser det ut som ett bombnedslag här hemma, och imorrn går jag på och jobbar... på onsdag när jag kommer hem igen, sover jag första natten i nya lägenheten - och det är en såndär skönunderbarfin känsla som infinner sig när jag tänker på det.

igår anlände lillebror med tåget till göteborg, och vi var på liseberg en sväng. körde femkamp, och såklart förlorade jag. grabbarna fick leka av sig lite i arkadhallen, och jag körde en motorcykel, en bil, och lekte på en sån dansmaskin. vann i airhockey, så det var väl kvällens bästa händelse.. spelade på lyckohjul men vann inget där heller.. typiskt mig.
nu är vi hemma och förbereder oss inför dagens festival - Metaltown. det blir en bra dag, värme och bra musik.

hörs en annan dag.
ha det fint*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback