- jag gillar tips så därför ska jag tipsa er om en sak

ni som känner mig, ni vet att jag älskar att läsa böcker. ni som inte känner mig, nu vet ni.
jag hittade en sida på internet där man får samla ihop sin "bokhylla" med böcker man har läst. man betygsätter böckerna, och får sen skräddarsydda tips på andra böcker som kan tänkas passa. ju fler böcker man registrerar, desto säkrare tips får man. man kan även se vilka andra medlemmar som "matchar" ens val, och sen se deras bokhyllor.
en del "kändisar" finns med som medlemmar, och det är väl alltid spännande att se vad de gillar för böcker?
sök på mitt namn så får ni se de böcker jag har läst, eller åtminstone de jag minns.

sidan är iaf..
                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback