- och jag kan inte sluta läsa!

jag har inte bloggat på flera dagar, men har inte haft någon direkt lust heller. svårare än så är det inte.
i tordags kväll började jag läsa "Människohamn" av John Ajvide Lindqvist, och jag hade lite svårt att komma in i boken, då vi var ute för att fira midsommar och jag inte riktigt fick någon stund att sitta och läsa ordentligt. men i söndags kom vi hem, så igår morse kunde jag ta tag i boken igen, och jag plöjde mig igenom halva boken lite drygt. nu har jag inte ens 100 sidor kvar, och jag har svårt att lägga ifrån mig boken. vill liksom skjuta på allt det här andra jag egentligen borde göra. men det här är positivt, nu har jag äntligen kommit in i den rätta rytmen jag behöver för att kunna läsa böcker, vilket innebär att det inte dröjer lång tid innan jag plöjt mig igenom ytterligar en bok. jag gillar det här, böcker är fint.

annars har jag legat ute i solen en timma ungefär, måste försöka jämna ut "brännan" lite så jag slipper ha en rand på benen för att jag är så blek på baksidan...

hoppas ni också har sol - och en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu tycker jag att du får pausa i läsandet och blogga lite! Kram

Postat av: Josephine

Du måste läsa Stieg Larsson-böckerna sen när du har tid och lust. De är faktiskt helt super!:) Allt bra med dig?

2009-06-28 @ 13:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback