- blotta tanken på självdisciplin gör mig uttråkad

jag måste få säga att jag hade rätt så bra pli på mig själv igår eftermiddag, kom igång riktigt okej med pluggandet, och det får klassas som en bra start helt enkelt. sen att tankarna flyger iväg till nåt som är mycket roligare, det får man bortse ifrån.
ska försöka få igång plugghjärnan lite idag med.

"Wolverine" var bra igår. De slogs inte allt för mycket, och det blev en lagom Linda-film. att Hugh Jackman ser ut som han gör också, gjorde inte saken sämre. kom hem precis tills Grey's skulle börja, så det var bra tajming.

nu var det den där biten med självdisciplin igen, komsi komsi.. ute regnar det, och utanför dörren kommer jag nog inte sätta en fot idag, om jag inte blir tvungen..
en macka ska nog få äran att slinka ner i magen på mig innan jag sätter igång här med sånt jag måste göra.

ha en fin dag i regnet*

Kommentarer
Postat av: emma

Heeeej babe! Hur hade du det på havet på valborg da? Javisst hade vi en mysig valborg ändå, även om det inte blve nåt grillande hehe! När är kvastkampen? Klart vi ska springa på varandra!!!! Allt är bra här nere i söder! Men nu regnar det... :( pusssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback