- hallonsmoothie är gott innan alla små kärnor fastnar i tänderna

det regnade imorse när jag vaknade, och jag tänkte att det fick innebära att det skulle bli en innedag, mysigt.
men jag ändrade mig, och så gjorde även vädret. träffade min goda vän C inne i stan, där vi faktiskt hittade ett rätt blåsfritt ställe att sitta på, och där avnjöt jag en ceasarsallad och en kaffe. smaskens. vi gick sen runt i stan, jag sa hej då till henne, och gick och satte mig på ett café, för herre jösses vad här skulle pluggas.
hittade en plats med eluttag där jag kunde koppla in mig, och nu sitter jag här. en och en halv a4sida senare, och med hallonkärnor i tänderna. pluggar gör jag, det kan jag lova. men kul, det är det inte.
hallon är ju väldigt gott, men jag tycker att kärnorna smakar lite lustigt. dock måste jag tugga på dom ändå, annars har jag fått för mig att de kommer fastna i halsen - de där STORA kärnorna. vem vet, jag brukar råka ut för de konstigaste sakerna.

annars mår jag bättre idag, prima faktiskt om man jämför med i förrgår och igår. solen lyser, jag har färg på kinderna, och magen är så där lagom belåten. det är en fin dag helt enkelt.
ska sitta här och vara effektiv i 20 minuter till, sen blir det iväg till bion för att möta han med stort H, och se på "Wolverine".

ha en fin kväll alla*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback