- jag gillar bara regn när jag får sitta inne eller under en regnjacka på en festival

jag blir lite skrämd när jag påminner mig själv om hur fort tiden går. det senaste året har bara sprungit iväg, och det har hänt mer saker än jag hade kunnat ana. samtidigt som jag blir lite rädd, får jag också lite fjärilar i magen av lycka - för jag har haft ett underbart år. visst har jag drömt om att någon gång bli så här lyckligt lottad, men vem kunde tro att det skulle hända mig nu? varje dag blir jag påmind om det, och varje dag bevisar för mig att livet är härligt att leva.

även idag har det regnat på, vad jag tror, är stans smutsigaste fönster. och jag som sa att jag skulle tvätta dom för två veckor sen..se så det kan gå när man har för mycket ledig om dagarna. förhoppningsvis är jag lite piggare nästa vecka, och då jäklar ska jag bli en bättre hemmafru.

går snart på och jobbar, och återvänder till göteborg på söndag. vädret kan kvitta så länge man är på sjön...så länge det inte är storm eller orkan. inte för att jag inte har överlevt det innan, men det är inte så himla roligt när det gungar så att man inte kan jobba ordentligt.
det blir ytterligare en helg utan mitt hjärta. men nästa helg - då jäklar!

hoppas ni får en mysig helg oavsett väder.

skepp o'hoy*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback