- jösses amalia och kors i taket och så vidare..

nu händer det grejer minsann. jag har förvånat mig själv. tidigare i år sa jag att jag inte skulle plugga igen på väldigt länge, eftersom mina ögon har uppehållit sig i alldeles för många skolböcker under åren. får man ångra sig? får jag säga att jag ska börja plugga igen till hösten? det är med lite pirr i magen som jag inser att jag ska bli student igen. och det är med en liten sköld som jag berättar för folk, eftersom det tenderas att finnas åsikter i alla hörn och kanter. men det viktigaste är att mina nära stöttar mig, och det vet jag att de gör. jag har de bästa helt enkelt.
för tillfället orkar jag inte bry mig om vad folk tycker, och jag tänker sluta krypa på knäna för att göra andra till lags. nu är det dags för andra att visa vad de går för, spännande.
jag är lycklig, och jag mår så himla bra. jag har så mycket.
idag är en bra dag, och det ska firas!

ha en underbar dag*

Kommentarer
Postat av: Lina

Spännande. Vad blir det för nått du ska läsa?? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback