- kompis det går bra nu och allt flyter på så där ofattbart otroligt fantastiskt

nu ska jag använda mig av en term jag anser att folk i min ålder inte bör använda i skriftlig form: det här är heeeeeelt sjuuuuuukt! det är helt sjukt vilket otrolig tur vi har just nu. allt går verkligen superbra.
först med skolan igår som jag lyckades komma in på. sen idag när min älskade ringer och säger att vi fick lägenheten vi var och kollade på för några veckor sen (det är heeeeelt sjuuuukt). och idag när jag kommer hem och kollar mailen och ser att min kamera är på väg hem till mig. det går rätt bra nu. vi har flyt. och jag kan knappt förstå vad vi har gjort för att förtjäna den här turen. otroligt!

jag är lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback