- outletshopping är den roligaste shoppingen och jag tror jag har fått måsdille




jag har gjort slut på pengar idag, och tänk vad roligt det är! själva grejen att behöva betala för saker jag vill ha är inte rolig, men vad får man inte göra för att uppdatera garderoben lite? kom hem med en klänning, en kofta, en t-shirt och en bh. nu får det bara ta och bli lite varmare så jag kan använda kläderna också. köpte lite nagellack också, de hade "3 för 25,-" =) och så kom jag hem med en tröja till han den där..

sen jag fotade måsarna i helgen har jag verkligen blivit fascinerad av dom. de är ju otroligt vackra om man tittar på dom ordentligt. det blir nog en hel del måsbilder i sommar får jag gissa..

nu är det dags att äta mat här, magen kurrar.

ha en fin kväll*

Kommentarer
Postat av: Syster

Gud vilken fin bild blir verkligen avundsjuk..

Jag ska också ta så där fina bilder i sommar!! pusspuss

2009-05-28 @ 14:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback