- solen lyser och himlen är blå och jag får mitt vanliga soleksem..

ja, det är väl för typiskt.. men så blir det väl när solen tar mer än vad man tror...naiva lilla flicka. men som tur är kommer det försvinna lite längre in på sommaren, är bara i början nu när huden är ovan vid solen..fick likadant förra året och det var första gången. tyvärr är det ju så att har man fått det en gång så blir man inte av med det.. typiskt.
så idag blir det t-shirt på när jag går ut.. kul..

för övrigt försöker jag plugga, vilket går sådär. men tentan börjar närma sig.. den första är nu på torsdag. ser inte fram emot det alls faktiskt. ska bli skönt den 10.e när sista tentan är skriven och jag sitter på tåget hem till göteborg.
ska sätta fart nu så jag blir klar med det här och kan gå ut och njuta av solen.. med tröja på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback