- fredagen den 13.e i mitt ♥

jag är inte alls rädd för den här dagen. 13 är däremot mitt turnummer.
i år har det varit tre stycken fredagar som infallit den 13.e, och jag har gillat varje dag.
det bästa som någonsin hänt är att jag träffade han med stort H just den här dagen, och inte är väl det otur heller?
nu råkar det dock vara så att han lämnade mig själv inatt för att sen komma hem först på söndag igen. inte så trevlig kärleksgest tycker jag. dock åker vi till stockholm nästa vecka, desto bättre.

fick ett brev med posten idag. det var från min fina farmor som tillsammans med farfar, befinner sig i turkiet och gottar sig i solen. själv befinner jag mig i sängen idag, efter en fruktansvärd gårdag med magkatarr som inte ville ge sig. dock ska jag väl snart försöka resa mig upp och kanske göra någon nytta, måste åtminstone diska lite.
eller, jag ska nog ta mig till frysen och hämta ben & jerry-glassen som jag fick handlad åt mig igår. det var däremot en kärleksgest.

han är fin den där, kärleken. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback