- nu ska det avslöjas.

som sagt, jag har ju varit på äventyr idag, och inte vilket äventyr som helst...

*drrrrrrrrrruuuuuuumdrrrruuuuum* (trumvirvel)


jag har varit och hälsat på min gamla båt! =)
det var jag och min förra ombordlärare som var där och lät besättningen få äran att träffa oss igen. och nog blev de glada allt. enligt uttalande så kommer nog filippinarna klara sig i två törnar till eftersom jag har varit där och sagt hej till dom. klart dom kommer! jag skulle också ha varit glad om jag vore dom..

fick även träffa T som mönstrade på för en femveckorstur, och nog blev hon förvånad allt! men det var kul att se henne igen, var verkligen inte igår. inte i förrgår heller. men idag.

vill ni se bilder?
klart ni vill!



fina "lilla" båten..bara 292 meter lång..

den "lilla" huvudmaskinen. ser dock bara toppen..

några stycken separatorer

utsikten från bryggen förut under lastning

utsikt åt ett annat håll och några fler båtar

min och A's gamla hytt finns minsann kvar

en något sned bild på mig när jag står på den "lilla" rampen



det har varit en fin dag. men det är läskigt att det är två år sen jag mönstrade på den där båten.
jag struntar i ifall ni inte uppskattar bilderna, ha!

Kommentarer
Postat av: Tina

Åh,vad lugnt och skönt det såg ut i Göteborgs hamn^^ Nu är den lilla båten ute på stoora Atlanten och gungar..

Det var en himla rolig och som du sa, mycket förvånande, överraskning att du var här när jag kom:)

Nu är vi några som ska basta,jippi!

Kram!

Postat av: Lena J

jag tycker dina bilder var fina......längtar du tbx?



kram

2009-12-02 @ 16:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback