- söndag och en helg är slut

det finns dagar man tänker att man bara vill stanna upp tiden. idag är en sån dag. jag trivs så himla bra med det jag har idag, och vet inte om det är en rädsla för att det ska förändras, som gör att jag inte vill att tiden ska försvinna.
under fika idag med L och V så diskuterade vi hur fort tiden egentligen går. jag har bott i Göteborg - faktiskt mer, än ett halvår nu, och det är till och med så att jag blir förvånad över att jag ens har hamnat här. det skulle jag ju aldrig göra, jag skulle ju stanna kvar på den andra kusten där jag hade allt som betydde något för mig. Men så ändrades även det, och helt plötsligt fanns det något här som jag inte kunde avstå ifrån.
jag har farit fram och tillbaka mycket i mitt liv gällande avgörande beslut, men jag kan stolt säga att jag aldrig någonsin kommer ångra något av de steg jag har tagit. jag hade inte varit den jag är idag, utan de upplevelser som jag har varit med om. jag älskar mitt liv nu. jag är nöjd.

även den här helgen har flugit iväg, och dagarna har gått ruskigt fort. idag är det söndag och helgen är om några timmar, helt slut.
kärleken kommer hem om några timmar, vilket gläder mig.

hoppas ni får fina sista timmar av helgen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback